Bibliographischer Nachweis der mdw

Sortierung:   Titel ↓ AutorIn
Treffer: 9

  • Abfalter, Dagmar; Mueller-Seeger, Julia; Raich, Margit: Translation decisions in qualitative research: a systematic framework. In: International Journal of Social Research Methodology 24 (2021) H. 4, S. 469-486 [online verfügbar: https://doi.org/10.1080/13645579.2020.1805549].
  • Chaker, Sarah: Busking in the neoliberal city: A critical inventory of a selection of street art ordinances in Austria. In: Journal In: International Journal of Community Music Special Issue: ‘Buskers: Community, Culture, Commodity’, 16:2, S. 155-175 [online verfügbar: https://doi.org/10.1386/ijcm_00082_1].
  • Cho, Seo Young; Claus-Kim, Daniela; Lee, Eun-Jeung; Lee, Suhon: The Rise of South Korea’s Soft Power in Europe–A Survey Analysis of Public Diplomacy. In: Korea Observer 54 (2023). H. 2, S. 227-255.
  • Cho, Seo Young: The effect of social identity on integration of social minorities: The case of North Korean refugees in South Korea. In: International Area Studies Review 25 (2022) H. 1, S. 3-20
  • Glauser, Andrea Ilse: High-rises and Urban Specificity: Politics of Vertical Construction in Paris, London, and Vienna. In: Urban Planning 7 (2022). H. 4, S. 284-297 [online verfügbar: https://www.cogitatiopress.com/urbanplanning/article/view/56...].
  • Huber, Harald: Zur sozialen Bedeutung von Musik. In: Österreichische Musikzeitschrift (2015). H. 2, Wie (a-)sozial ist die Musik?, S. 12-13.
  • Reitsamer, Rosa; Prokop, Rainer: Keepin' it real in Central Europe. The DIY careers of male Hip Hop artists in Austria. In: Cultural Sociology 2018. H. 2, S. 193-207 [online verfügbar: https://doi.org/10.1177/1749975517694299].
  • Reitsamer, Rosa: Digitale feministische und queere Musikarchive: Alternative Perspektiven auf Musikschaffen in Geschichte und Gegenwart. In: Feministische Studien 2020. H. 2, S. 273-288.
  • Reitsamer, Rosa: Not Singing in Tune. The Hor 29 Novembar choir and the invention of an alternative translocal popular music heritage. In: Popular Music and Society 39 (2016). H. 1, S. 59-75.