Bibliographischer Nachweis der mdw

Sortierung:   Titel ↓ AutorIn
Treffer: 5

  • Björk, Cecilia; Gransfors, Mats; Ruthmann, S. Alex: Learning music theorising through inspiration and curiosity. Insights from emergent lesson design in an upper secondary school in Finland. In: British journal of music education 2023, S. 1-17 [online verfügbar: https://www.cambridge.org/core/journals/british-journal-of-m...].
  • Claußen, Jonas; Haider, Markus: Das Praxisbeispiel OPENschool – Veränderung im österreichischen Bildungswesen. In: Gruppe. Interaktion. Organisation. Zeitschrift für Angewandte Organisationspsychologie 54 (2023). H. 2, Soziotechnische Arbeits- und Systemgestaltungsansätze, S. 1-8 [online verfügbar: https://www.springerprofessional.de/gruppendynamik-und-organ...].
  • Hofmann, Alex; Goebl, Werner: Finger forces in Clarinet playing. In: Frontiers in Psychology 7. H. 1140, S. 1-11 [online verfügbar: http://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2016.01140].
  • Hofmann, Alex; Goebl, Werner: Production and perception of legato, portato and staccato articulation in saxophone playing. In: Frontiers in Psychology. 2014. H. 5. S. 1-10 [online verfügbar: doi: 10.3389/fpsyg.2014.00690].
  • Hoyer, Patrick; Riedler, Monika; Unterhofer, Carmen; Graf, Simone: Vocal Tract: Impedance a Different Stages of Vocal Folds Opening in High Performance Singing: A case Study. In: Journal of voice 2022.01.015, S. 16-17.