Bibliographischer Nachweis der mdw

Sortierung:   Titel ↓ AutorIn
Treffer: 7

  • Bishop, Laura; Goebl, Werner; Cancino-Chacón, Carlos E.: Moving to Communicate, Moving to Interact: Patterns of Body Motion in Musical Duo Performance. In: Music Perception 37. H. 7, S. 1-25 [online verfügbar: https://doi.org/10.1525/mp.2019.37.1.1].
  • D'Amario, Sara; Goebl, Werner; Bishop, Laura: Judgment of togetherness in performances by musical duos. In: Frontiers in Psychology 13 (2022), S. 1-19 [online verfügbar: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.997752].
  • D'Amario, Sara; Ternström, Sten; Goebl, Werner; Bishop, Laura: Body motion of choral singers. In: Frontiers in Psychology 14, S. 1-19 [online verfügbar: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1220904].
  • Hofmann, Alex; Miksa, Tomasz; Knees, Peter; Bakos, Asztrik; Saglam, Hande; Ahmedaja, Ardian; Yimwadsana, Boonsit; Chan, Clare; Rauber, Andreas: Enabling FAIR use of Ethnomusicology Data - through Distributed Repositories, Linked Data and Music Information Retrieval. In: Empirical Musicology Review 16 (2021) H. 1, S. 47-64.
  • Hofmann, Alex; Wesolowski, Brian; Goebl, Werner: The tight-interlocked rhythm section: Production and perception of synchronisation in Jazz Trio Performance. In: Journal of new music research 46 (2017). H. 4, S. 329-341.
  • Mayer-Hirzberger, Anita: Ein Musikfest für die „neue Zeit“ – Diskussionen um die „Meisteraufführungen Wiener Musik von 1920. In: Österreichische Musikzeitschrift 2018. H. 1, S. 28-34.
  • Nikolic, Tatjana: Trabajo y liderazgo en la música. Contextos, restricciones, futuro(s). In: Debats. Revista de cultura, poder y sociedad 136 (2022) H. 2, S. 10-26 [online verfügbar: http://doi.org/10.28939/iam.debats-136-2.1].